7 mai 2010

La tranta cu timpul

Pentru ca luna mai este cea mai frumoasa din an, am hotarat sa petrec in aer liber, nefacand nimic constructiv, cel putin doua ore pe zi. Nu vreau sa las 2010 sa treaca fara sa profit de aceasta luna.Aminitirile nu se pot construi intre patru pereti sau numai intre patru pereti. Cu siguranta nu-mi permit sa-mi bat joc de luna mai. Inspiratia si motivarea vin si din repaosul atat de necesar mintii. Stiu ca e greu de aplicat, mai ales ca suntem intr-o perioada in care muncim de trei ori si castigam o data.Si daca ne luam la tranta cu timpul? Si daca incercam sa nu mai alergam cot la cot cu masele?Si daca facem ca lucrurile sa mearga conform unui bioritm cara sa ne lase sa TRAIM?
In luna mai, imi sun prietenii si ii scot pe terase la pranz. La o bere seara. Ma plimb, alerg, dau o fuga pana la mare intr-o dimineata si verific vantul.
Poate c-o sa citesc prin parcuri, poate c-o sa pierd vremea facand poze sau visand la proiecte.
Si poate c-o sa am un mai plin de amintiri. Si poate ca timpul n-o sa-mi ia nimic, de fapt. Poate ca o sa-mi DEA intreit. Timpul curge impotriva mea atat timp cat eu fac parte din marea masa care lupta cu el. In luna mai am sa pacalesc sistemul. Si am sa castig.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu