10 ian. 2011

Crunt de figurat

E adevarat sunt o carte deschisa , dar stii care e chestia teribila , ca aceasta carte nu e scrisa la masina automat e scrisa cu cerneala din calimara sufletului meu si de catre penita minti mele , de aceea inainte de a citi trebuie sa inveti , continu trebuie sa inveti .Asta sunt eu la figurat.

Un comentariu:

  1. Asta sunt eu la figurat.
    esti mai frumos la propriu, desi nu te cunosc,
    nu e nimic teribil ca scrii din suflet...e atat de firesc, de chinuitor de firesc...de asta si esti frumos la propriu,cand nu te straduiesti sa devii prea "la figurat"..
    esti satul de masinarii automate de scris, de trait de iubit, de mers la munca...masinarii de mimat fericirea si nefericirea, de facut cafea...de facut copii, de murit nitel...asa ca personajele din cartile scrise la automatul timpului....
    si ca tine sunt si eu si ea si el sau ei, ele...bolnavi de nonsens,insomniaci....sau pur si simplu tristi,cetosi ,orbecaind prin carti deschise pe care nu le mai citeste nimeni ca auzi cica nu mai sunt la moda cartile deschise...sunt preferabile alea incuiate cu 7 lacate din care nu vezi decat 2 cm patrati de coperta....cica-s misterioase :))...stii ce , eu cred ca de fapt nu au continut...sunt incuiate pt ca inuntru nu-i decat o singura fila alba, nescrisa
    chiar, daca oamenii ar fi la propriu carti?...:)) imi plac cartile vechi, subliniate, chinuite,citite si recitite de zeci de oameni(asta poate si pt ca-n adolescenta n-am prea avut sansa cartilor noi...le tot imprumutam de pe la biblioteca),,cred ca eu mi-am chinuit cartile ...si reciproc:))
    tu, carte deschisa, spre cer, spre lumina, spre inalt de ce te oftici cand se spune asta despre tine?(asa-mi parea tonul tau )...ti se pare putin lucru deschiderea???mie nu:(
    celui care te-a numit asa...sa-ti faca rapid "cuvant catre cititor"...in loc de prefata....
    noapte buna

    RăspundețiȘtergere